Voor 11:00 besteld, morgen in huis
Smaakgarantie
Beoordeeld met een 9.3
Thuiswinkel waarborg
Ruime keuze uit 489 wijnen

Veel gestelde vragen (FAQ)

Graag geven wij u zo snel mogelijk antwoord op al uw vragen. Onderstaand treft u de meest gestelde vragen. Staat uw vraag er niet tussen? Mail ons via info@winelist.nl of bel ons op 088-71 20 100.

Wij zetten ons in voor een snelle en zorgvuldige verzending van uw bestelling. Bestelt u voor 11:00 uur? Dan kan de bestelling de volgende dag bezorgd worden door onze bezorgdienst.

Bestel je ’s avonds of in het weekend, dan duurt het doorgaans een werkdag langer voordat wij uw bestelling kunnen verzenden.

De dozen worden bezorgd door PostNL of Bouw logistics. Via deze vervoerders ontvangt u een Track & Trace, hierin staat ook wanneer de bestelling afgeleverd zal worden. Mocht er iets niet goed gaan in het proces, dan wordt u via de mail op de hoogte gehouden.

In onze webshop kunt u makkelijk uw gegevens wijzigen. Zodra u bent ingelogd kunt u al uw persoonlijke gegevens aanpassen. Dit kunt u doen door rechtsboven in het scherm op 'het poppetje' te drukken.

U ontvangt de factuur per mail. Ook kunt u uw facturen bekijken via mijn account en dan mijn bestellingen. Mocht u een factuur missen, neem dan contact met ons op.

Bij ons kunt u de bestelling gratis ruilen of retourneren. Neem contact met ons op via info@winelist.nl of bel ons op 0887120100.

In overleg maken wij een afspraak om de retourzending bij u thuis op te laten halen. Het totale aankoopbedrag wordt uiterlijk binnen 14 dagen terugbetaald. Deze termijn start op het moment dat u aangeeft uw artikel terug te willen retourneren. Mocht een wijn niet aan uw verwachting voldoen, dan krijgt u die zonder problemen vergoed. U kunt de wijn laten vervangen of geld terug ontvangen. Er kunnen kosten bij u als consument in rekening worden gebracht indien u het product beschadigd heeft.